måndag 30 december 2013

Året närmar sej sitt slut...

Å lika så mammaledigheten.. nyårsdagen ska jag infinna mej i min arbetsmundering och beta av ett kvällspass..
Men först ska vi nu imorrn fira in det nya året och mysa av årets sista kväll.
Men vi tjuvstartar redan ikväll med en massa mys♡

Julen passerade i en rasande fart å det blev en supermysig sådan i hemmets "lugna" vrå :-)
Vi hade nästan hela min familj samlad utom storebror m. Fam som firade på annat håll.
Min farbror och hans fru, tyvärr orkade inte mina hårt arbetande kusiner komma då dom var trötta efter långa och många arbetsdagar.
Förväntansfulla ungar var det när tomten var på intågande. . Vet inte huuuur många gånger det hant frågas om när tomten kommer :-) och nöjda ungar när tomten gick.
Nöjda och glada ungar ger nöjda och glada föräldrar och tillhörande vuxna♡

Förkylningen from hell har vi oxå hunnit dra på oss och det känns som att den aldrig ger sej.
Tung skalle, hosta mm mm om det då bara var jag som skulle få skiten skulle det ju va bra men när dom små får det oxå :-( 
Nu dags att hänga lite tvätt.. kanske årets sista.. sen myser jag ner mej i soffan och hoppas min älskade make kommit in från bastun då oxå♡♡

Önskar alla fina ett Gott Nytt År♡♡☆  och er andra önskar jag ingenting alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar